Зголемување на Вработувањето на Пазарот- ЗВП (Со Органски Продукти) – Швајцарски Проект

Project Description

 

Целта на оваа консултативна услуга беше да се испитаат вкупните потреби на потрошувачите како и употребата и сатисафакцијата од органски продукти во Македонија и да се поднесе извештај за побарувачката на пазарот. Врз основа на проценетата побарувачка за разнообразноста и количините од потребните и употребените продукти во земјата, намената на овој извештај за преглед на пазарот  е да се употреби како индикатор на раниот импакт на извештајот за проценка од првата година.

За да ја постигне оваа цел, ЕПИ ЦЕНТАР Интернационал ги спроведе следниве активности:

  • Развој на методологија и план за физибилити на Прегледот на побарувачката на пазарот (одредување на обемот на прашалниците и примерокот – во соработка со тимот на ЗВП)
  • Реализирање на истражување на терен кое таргетира 1,000 потенцијални потрошувачи на органски продукти (по случаен избор) имајќи ги предвид изјавите и прашањата на кои треба да се даде одговор.
  • Реализирање на истражување на терен кое таргетира 10 трговци на мало/дистрибутери на органски продукти (најголемите трговци на мало во индустријата)

Project Details

  • Истражувачки студии и анализа на пазарот
  • Swiss Contact
  • 23-07-2014
© Copyright Auston, All Rights Reserved. Designed by EPI CENTAR International

Please publish modules in offcanvas position.